Läppstift på tänderna

Alltså, jag älskar färgstarka läppstift, men gud vad dålig jag är på att använda dem! Dels kladdar jag en massa för att jag inte är vän med min läppkontur (speciellt amorbågen, antingen blir det för spetsigt eller för smetigt) och dels så går jag runt i ständig skräck för att ha läppstift på tänderna. Vilket gör att jag inte vågar le, och slickar mig på tänderna om och om igen. Inte smickrande!

Så därför övar jag nu, läppstift varje dag ska bli mitt motto tills jag är bekväm med det. Så ser du en tjockis med en bright lip och en besvärad min? Det kan vara jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0