Äntligen tillbaka!

Okej, så det har varit tyst här ett tag. Efter massor av jobb och sen oro över avsaknad av jobb har jag nu heltid fram till trettonhelgen. Så skönt! Och sen får vi se igen...
 
Sen sist har hushållet dessutom utökats med en jourkatt! Hon och Mao kommer bra överens, men hon är fortfarande väldigt reserverad när det kommer till mig. Men vi jobbar på det!
 
 
Bissen är en ca 3 år gammal hittekatt som förlorade sin kattbästis i sitt förra stödhem och behövde en ny kompis. Hon är väldigt liten och söt, men som sagt lite blyg. Men jag hoppas och tror att hon trivs här!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0