Zombieblogg

Sen jag hjälpte min mamma att fixa till sin blogg för ett tag sedan har jag funderat på den här gamla trasan, om det var värt att väcka liv i den igen. Och ja, tydligen! Jag har från början använt den här platsen för att skriva av mig lite, som en ursäkt att shoppa och för att öva på att ta bilder på olika produkter. Och jag tycker det är kul trots (eller tack vare kanske) att ingen läser.
 
Så lite sporadiskt kommer jag nog skriva här framöver. Men eftersom jag har köpstopp sedan någon månad tillbaka, och ganska många framåt, lär det bli väldigt lite skönhet och väldigt mycket gnäll. Det senare pga november. Skitmånad. Dessutom kollade jag igenom mina gamla inlägg, och hittade detta. "Jag älskar mitt jobb" skrev jag, och grejen är att det gör jag inte längre. Det gör mig så himla ledsen! Men det kanske är en svacka det också, dessutom har vi precis haft en omorganisation och alla är ungefär lika omotiverade och gnälliga. Jag hoppas att det går över! Eller så får jag hitta något annat att tjäna sminkpengar på. Tips?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0