En ögonlook på kvällskvisten

Jag är ett stort fan av Wet n wilds ögonskuggspaletter eftersom de är tillräckligt billiga för att man ska våga köpa lite udda färger, men samtidigt pigmenterade nog (i de flesta fall iaf) för att inte göra en besviken eller frustrerad. Tvärtom, kvaliteten är förvånansvärt bra! Så när Bangerhead hade 20% på Wet n wild slog jag till på två paletter som egentligen är lite för udda för nybörjar-jag.
 
 
Blue had me at hello och Spoiled brat närmare bestämt. Och ikväll hade jag egentligen tänkt fokusera på att måla naglarna, men så började jag leka med Blue had me at hello istället.
 
 
Eyelid-färgen i den högra kolumnen är bara helt amazing!
 
 
 
Ja, det var kväll och jag är fortfarande inte riktigt vän med min kamera, men men.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0