Jobb, jobb, jobb

Den här veckan och förra har jag jobbat mer än någonsin. Jag avslutade ju mitt tio veckors sommarvikariat med att jobba sju dagar i rad. Sen trodde jag att jag skulle gå direkt tillbaka till min timvikarietillvaro (läs: få sova ut) men då fick jag tre veckor till. Och jag är såklart jätteglad för det! Jag älskar verkligen mitt jobb, och en inkomst är ju aldrig fel. Men förra veckan hoppade jag in och jobbade extra en dag och det här är vansinnesveckan (jobb fredag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag) plus att jag ska jobba extra på söndag igen. Och jag är trött! Så trött att när jag var på konsert med min farmor i lördags så kunde jag inte sluta gäspa. Min farmors kommentar? "Du är ju helt vit i ansiktet av trötthet!"
 
Slutsats: Jag behöver sovmorgon! Har planerat in det tisdagen den 17 september.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0