Oops...

Jaha, jag kände mig så trött och ytterligt töntig för att jag ens försöker med det här. Men med tanke på att alla människor verkar ha en blogg nu för tiden så får man ju börja nånstans och detta är mitt första taffliga försök. Och det är trots allt bara jag som vet om den än så länge, hehe.
 
I alla fall, jag råkade få ett mail om sommarrea på feelunique.com och nej, jag kunde inte stå emot.
 
Köpte ett lack från Essie också, mint candy apple. Trots alla goda föresatser om att hålla nere på inköpen så känns det ändå helt okej. För ett tag sen hade jag köpt ETT läppstift för samma pengar jag nu får tre grejer för. Twisted logic, men ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0