Glossybox

 
Månadens Glossybox är här! Fick choklad för att jag prenumererat ett år (tackar tackar!) och en ögonmask som det står Glossybox på som jag ska försöka undanhålla Mao eftersom han verkar tycka att det vore en perfekt kattleksak. De "riktiga" fem grejerna är:
Weleda Millet nourishing shampoo
L'Occitane Amande shower oil
Trind nail balsam
Balance me Shine on tinted lip salve i Super soft beige
Bellápierre cosmetics Mineral shimmer powder i Exite
 
Inga superfullträffar vid första ögonkastet, men mycket jag är sugen på att testa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0