Illamasqua

Min senaste beauty crush är Illamasqua. Så idag när jag cyklat hem mitt i natten i piskande snö efter en riktigt pissig jobbdag tänkte jag att nu, nu ska jag unna mig! Ja, det är ganska dyra grejer och det är svårt när det inte finns nånstans att testa, men nu kör vi! tänkte jag. Tills jag insåg att allt det jag ville ha var slutsålt på hemsidan!? Så. Himla. Typiskt. Jaja, jag får fortsätta drömma lite till...
 
Nymph, please be mine!
 
Frida Skoglund bloggade från Illamasquabutiken i London i höstas, och det är genom hennes sminkningar med Nymph som jag förälskat mig. Sen vill jag gärna testa deras hypade Hydra veil och Skin base foundation också.
 


Kommentarer
Maria

Jag är sjukt sugen på Illamasqua och de har ju även fraktfritt över 50 pund. Tänkte köpa några galna läppstift och deras skin base foundation i den ljusaste färgen att ha att blanda med mina andra foundations.

Svar: Jag tänkte också testa att blanda, har mååånga bra foundation-formulas som är alldeles för mörka för mitt bleka NW10-ansikte, tyvärr. Men ska försöka hålla mig en månad, man får tydligen 15% på sin födelsedag.
Linnea

2014-02-03 @ 21:07:08
URL: http://littlemissconsumer.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0