Taskiga naglar

Sen en tid tillbaka har mina naglar börjat bete sig som små as, rent ut sagt. De skivar sig, går av, är missfärgade och räffliga. Det är möjligt att det har nåt att göra med att jag inte hunnit laga mat eller träna på hela sommaren... Men det hinner jag ju inte nu heller, så då återstår utvärtes behandlingar. I månadens Glossybox fick jag ju Trind nail balsam, så det ska jag givetvis testa hårt nu. Och så var jag på Åhléns och köpte två av Essies nya lack, Millionails och Grow stronger base coat. Hoppas att de funkar, är inte så sugen på Trind nail repair pga formaldehyden...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0