Sjukstuga

 
 
Okej, onsdag idag och jag har mått dåligt i en vecka nu! Men, för första gången sen i fredags har jag inte längre feber och ser faktiskt fram emot att duscha och kanske till och med sätta på mig lite smink. (Ja, inte för att jag inte har duschat på en vecka, det vore ju riktigt räligt, men det har varit en kamp att orka med ens en sån liten sak.) Nu ska jag bara vinna över slemmet och snoret, men det lär väl ta ett tag till.
 
I alla fall, när jag mådde som sämst kollade jag en hel massa youtubevideos (är som sagt lite beroende) och en av de som gladde mig mest var Melissa Raymonds (Melmphs) How to NOT Look Sick When You're Sick! Tutorial, Tips & Tricks!
 
That girl is crazy! Hon är i vanliga fall så att säga väldigt mycket, men lite mer nedtonad när hon är sjuk... Inte så mycket nyheter i själva videon egentligen kanske, men trösterikt ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0