Body Shop-tröst

Igår var jag typ säker på att det var dåliga nyheter när det kallades till möte på jobbet. Och det var det på ett sätt, en duktig chef slutar och går vidare till ett nytt jobb. Men efter en rockad betyder det en öppning för mig. Så nu har jag heltid fram till trettonhelgen, vilket är underbart!
 
Men då hade jag ju redan, min vana trogen, räknat med värsta tänkbara scenario och bestämt mig för att slå till på en palett jag suktat efter länge, för att trösta mig lite. Jag vet, korkat, men det funkar... :) Och såklart stannade det inte där, utan jag slog till på ett läppstift också.
 
Body Shop Icy plum och Color crush lipstick i Passionate pink.
 
 
Paletten kallas Icy plum på de bloggar där jag sett den, men det står Smokey plum på förpackningen? Jaja, hur som, jag älskar lila! Läppstiftet är en lite mörkare rosa med blå undertoner typ, svår att fånga på bild i mitt dåliga ljus tyvärr. Men smashing! Sammanlagt, en rätt så bra dag till slut.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0