Månadens kap!

Jag var på Emporia i helgen för att kolla in Benefit Fake up hos Sephora (och sen köpa den på nätet såklart). Och jag kände mig så duktig när jag gick ut därifrån utan att ha köpt nåt.
 
MEN, sen råkade jag gå förbi Apoteket och vad ser jag då om inte halva priset på Iduns limited edition sommarkollektion!? Och jag har suktat efter både paletten Kärleksört och pudret Tuva, men lagt band på mig sen de kom ut. Och det lönade sig ju!
 
Så ja, det blev både Kärleksört, Tuva och läppglanset Fredrika.
 
 
Så. Jäkla. Nöjd.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0