Unnade mig...

I måndags hade jag tre timmar över mellan ett läkarbesök i Lund och jobbet i Kristianstad, så då gjorde jag ju det enda rationella – åkte till Emporia! Och eftersom jag oftast inte (läs: aldrig) är vaken tre timmar innan jobbet så var jag lite grinig, det ska erkännas. Så jag var på Sephora och såg att de fått in de här skönheterna till krämrouge, och då gick det ju bara inte att låta bli.
 
 
Le Blush Crème de Chanel i Inspiration.
 
Bilderna tog jag på tåget sen, HUR FINT!? Mitt första Chanelköp någonsin dessutom. Färgen är en "soft blue pink" (jag vet, färgen på mina mobilbilder är usel, tänk om jag hade haft en kamera) och funkar utmärkt till mitt bleka fejs.


Kommentarer
Maria

Åh, är jättesugen på dessa krämrouge från Chanel, berätta gärna om de är värda pengarna!

Svar: Alltså jag älskar det, men frågan är ju om det är såpass mycket bättre som det är dyrare... Men jag ångrar inget! ;)
Linnea

2013-09-14 @ 22:43:54
URL: http://littlemissconsumer.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0