Snart jäklar!

Ja, jag försökte stå emot (eftersom jag ju är tillbaka som timvikarie och än så länge inte har speciellt många pass bokade efter september) men jag är ju tyvärr helt hopplös. Vill jag ha nåt vill jag ha det NU, helst igår. Och nu har jag insett att jag saknar en kamera.
 
Bild från Pixmania, Samsung NX1000.
 
Ja, det är cirka världens enklaste modell, men dock en sorts digital systemkamera. Och den var dyr för min budget. Men nu jäklar ska det fotas smink, katter och folk! Ett problem dock, jag hatar att ta upp kameran bland folk. Det känns liksom så pretentiöst. Och ja, ett litet problem till, jag har ingen jäkla aning om hur man får bra bilder med en systemkamera. Men det löser sig. Hoppas jag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0