Sälja på Tradera

 
Jag har en kär vän som köper mycket på Tradera, och det verkar ju både billigt och kul. Men jag är ju så sjukt rädd för att bli lurad. Minns när en massa folk ringde mig och frågade varför jag inte skickat deras serviser och allt vad det var för några år sedan. Då hade en säljare alltså lämnat ut mitt namn och nummer. Någon servis tror jag aldrig köparen fick, men jag uppmanade alla som ringde att polisanmäla. När jag själv försökte anmäla sa polisen bara att det ju inte var jag som blivit utsatt för något brott. Brott eller inte, obehagligt var det i alla fall.
 
Nåväl, nu har jag en del oöppnade grejer som jag skulle vilja sälja och funderar på att lägga ut annonser. Jag har bara sålt en grej där innan, en kattsäng som Mao var totalt ointresserad av, och där tror jag frakten kostade mer än jag fick in...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0