OPI Couture de Minnie Runway Minnies

 
Chic from ears to tail, A definite Moust-have, Innie minnie mighty bow, Magazine cover mouse (liquid sand).
 
När eleven.se hade 3 för 2 köpte jag OPI:s Couture de Minnie Runway Minnies som ses på bilden (dock inte så bra färger, måste fixa bättre kamera). Mina första OPI-lack och jag gillar dem! Men vad jag älskar är de här miniflaskorna från kollektionerna. Jag som aldrig någonsin gjort slut på en flaska nagellack tycker det är genialt att kunna testa olika nya färger utan att behöva ruinera mig. Jag var lite orolig att penslarna skulle vara i miniformat också, men de funkar alldeles utmärkt. Det lär bli fler såna här set för mig. 
 
Magazine cover mouse hade jag på naglarna efter förra lackningen, helt sjukt bra hållbarhet.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0