Idun minerals

Jag älskar ju typ Idun men en grej som är mindre bra är deras förpackningar. Ja, de är skitsnygga, men mineralfoundationen i den fyrkantiga förpackningen är inte speciellt praktisk. Dels är den klumpig och dels fastnar pudret i skrymslena. Och nu har mitt älskade rouge Smultrons förpackning trillat sönder.
 
 
En morgon märkte jag att plasten vid gångjärnen spruckit eller nåt och gick att plocka bort i småbitar. Så nu går det inte att stänga och såldes inte att ta med sig nånstans. Själva rouget är dock intakt än så länge, och det är faktiskt det viktigaste.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linneas Stil

Här bloggar jag om min stilresa, det vill säga allt sånt jag engagerar mig i och testar på jakt efter min egen stil.

RSS 2.0